24.09.2021

Що робити, якщо помітили відкритий люк?

Що робити, якщо помітили «дірку» біля люка на тротуарі чи дорозі або взагалі відкритий колодязь без люка?

Перш ніж викласти фото у соцмережі з емоційними коментарями (або одночасно з цим) зателефонуйте до диспетчерської служби КП «Миргородводоканал»: 0678203001. Навіть якщо колодязь іншої комунальної служби (або навіть приватний – буває й таке!) фахівці нашого підприємства звернуться до відповідних служб для усунення небезпеки.

Адже та ж таки відсутність люків – це велика проблема не тільки Миргорода, а й всіх населених пунктів України.
Отож, відповідаємо на питання: хто має встановити новий люк на місці зниклого чи пошкодженого, усувати в разі необхідності витоки з колодязя та проводити інші ремонтні роботи? Усе залежить від того, на чиєму балансі перебуває колодязь.

Варіанти:

✅Власність комунальної установи.
Колодязь із запірною арматурою та пожежним гідрантом побудований на вуличній водопровідній мережі. Ремонтні роботи та благоустрій проводить Водоканал.

✅Однак у подібних колодязях «ховаються» комунікації і інших служб. Не варто проводити тривале розслідування щодо балансоутримувача – телефонуйте до нашої диспетчерської служби 0678203001 – ми знайдемо шляхи розв`язання проблеми.

✅Приватна власність.
Запроектоване абонентське приєднання, яке будувалось приватною особою згідно з проектною документацією, облаштоване колодязем на місці приєднання до мережі централізованого водопостачання. Ремонтні роботи та благоустрій проводить власник, приватна особа.
Балансову належність абонент приватного сектору може подивитися у своїй проектній документації. Існує варіант, коли в одному приватному оглядовому колодязі приєднано декілька абонентів (з попередньої згоди першого власника, який побудував цей колодязь).

‼️Отож, виявили проблему біля люка колодязя з комунікаціями – телефонуйте 0678203001!